Bliv teateranmelder i Albertslund

Af Anonym (ikke efterprøvet)
24.06.22
Vil du være en del af vores anmelderkorps - så læs her!

Kunne du tænke dig at blive teateranmelder helt på frivillig basis, når det passer dig? Og se en række spændende forestillinger, hvor vi bare vil høre, hvad du synes om dem?!

Teatret Mungo Park rykker ind i Albertslund med en række spændende forestillinger de næste par år. Vi vil gerne have dig til at se forestillingerne på forhånd - det kan være én, to eller dem alle - og så anmelde dem på den måde, der passer dig.

DIG SOM TEATERANMELDER

Vi vil gerne have dig som anmelder i vores anmelderkorps, hvor alle er fra Albertslund. Du skal se en forestilling på Forbrændingen i Albertslund opført af teatret Mungo Park fra Allerød; det er selvfølgelig helt gratis og vi betaler også din transport. Sammen finder vi en dato, hvor forestillingen spiller. Du er ikke forpligtet, hvis du ikke kan og vælger selv, hvor længe du vil være anmelder og om du ser én eller flere forestillinger.

HVORDAN ANMELDER JEG?

Efter forestillingen laver vi et lille interview med dig og de andre anmeldere, der har set forestillingen - som vi optager på video. Du må anmelde lige på den måde du vil og vi skal nok også stille spørgsmål. Hvis du foretrækker at skrive en anmeldelse, er det også fint. Selve anmeldelsen lægger vi så på bibliotekets hjemmeside og vores sociale medier – også Albertslund Kommunes og Forbrændingens sociale medier.

Du kan se videoen med anmelderkorpsets sidste anmeldelse her.

MUNGO PARK RYKKER IND I ALBERTSLUND

Mungo Park er et teater, der over de næste år rykker teatret ud af vante rammer med en række forestillinger, der bl.a. bliver opført på Spillestedet Forbrændingen.

Den næste forestilling er TATOVERING, der opføres 18. august og 19. august på Forbrændingen- TATOVERING er en spontan, øm, rablende run-down af en faderløs ungdom. Fra en datter til sin døende far, der først ringer, da det er for sent. Så frisk og uden filter, at forestillingen “svier i øjnene”.

Læs mere om forestillingen her

KONTAKT

Hvis du er blevet nysgerrig på at vide mere, eller er interesseret, så kontakt Ditte Nesdam-Madsen på ddt@albertslund.dk eller tlf. 29 47 51 54