Om Repair Café på Albertslund Bibliotek

11.11.22
Har du brug for at få noget fikset – eller er du selv god til at fikse ting? Kom til Repair Café Albertslund!

Hvad er en repair café, tænker du måske? Det er en frivillig nonprofit organisation, hvor man kan få hjælp til at reparere ting, man ellers ville have smidt ud. Repair Café Albertslund holder til på biblioteket.

Er du selv fiks på fingrene - specielt hvad elektronik og mekanik angår - så har Repair Café Albertslund god brug for dig. De mangler nemlig en frivillig, der kan finde ud af elektronik og/eller mekanik. Biblioteket har værktøj til rådighed. Hvis du kan sy og reparere tekstiler, og gerne vil være frivillig, så må du også meget gerne kontakte Repair Café Albertslund, enten ved at møde op til et arrangement eller kontakte dem på Facebook.

Gratis uden tilmelding - du dukker bare op med det, du skal have hjælp til at få repareret.

Repair Café Albertslund kommer jævnligt på biblioteket. Find kommende arrangement på www.repaircafedanmark.dk eller her på hjemmesiden.

Kontakt Repair Café Albertslund på repair.cafe.albertslund@gmail.com eller via www.facebook.com/repaircafealbertslund

Datoer for kommende Repair Café -