Lektiehjælp til børn og unge

Af Anonym (ikke efterprøvet)
13.12.21
Normal åbningstid er: mandag og torsdag på Hedemarksvej 16 fra kl 17-19. Opstart efter sommerferien er mandag den 28. august.

Har du eller kender du én, der har brug for hjælp til lektier, opgaver eller lignende?

Så bare tag det roligt! Du kan nemlig få hjælp af dygtige lektiehjælpere hver mandag og torsdag klokken 17-19 på Hedemarksvej 16 (for enden af Ungehuset).

Er du i tvivl om de lige kan hjælpe dig? Bare kig forbi og få dig en snak med en af lektiehjælperne, så skal I nok finde en løsning!

Har du andre spørgsmål, kan du tage en snak med Lone Kaas på tlf. 60 66 00 60.

Til forældre

Du er selvfølgelig velkommen til at komme med dit barn første gang, hvis du ønsker at møde lektiehjælperne.

Rutevejledning til Hedemarksvej 16

Lektiehjælpen foregår på Hedemarksvej 16 som ligger midt i Hedemarken for enden af Ungehuset.

Er du på cykel, kan du følge skiltene mod Ejendomskontoret, for Ungehuset ligger på Den Røde Plads ligesom Ejendomskontoret og Coronacentret (det gamle bibliotek).

Er du i bil, er det letteste at parkere på parkeringspladsen ved Hedemarksvej 12.

Lektiehjælpen arrangeres af Albertslund Bibliotek i samarbejde med AKB i Hedemarken. Ønsker du at være frivillig lektiehjælper, så send en mail til Niels Offenberg