Bibliotekets vandrende litteraturformidlere, Agnete, Tina og Lea.

Vandreture med natur og litteratur

Af Tina
12.09.23
Kom med på tur! Vi gentager forårets succes og inviterer igen til at snøre vandreskoene og komme med ud i det blå med litteraturen.

Hver gang mødes vi og går en god times tid sammen i den skønne, lokale natur. Undervejs læser en af bibliotekets formidlere stemningsfulde, tankevækkende, lærerige eller underholdende passager op fra bøger udvalgt specielt til turene.

Vi vandrer første gang onsdag den 20. september kl. 10 ved Herstedhøje, hvor dagens vandrende litteraturformidler står klar med bøger i rygsækken.

Næste vandretur er tirsdag 10. oktober i skovene omkring Kroppedal. Sæsonen afsluttes torsdag 2. november ved Vandhaverne og Thomas på Bjerget.

Læs mere og book gratis billetter

Inden de enkelte vandreture sender vi besked om det præcise mødested til alle tilmeldte deltagere.