Små synger sammen arrangeret af Sangglad og Sangens Hus

Små synger sammen

Af Anonym (ikke efterprøvet)
25.07.22
Biblioteket og Musikskolen inviterer til ”Små synger sammen” på biblioteket den 8. september.

Sang er en vej til gode og kreative børneliv. Dét vil vi skabe rammerne for og inviterer derfor til ”Små synger sammen”-dagen den 8. september. Dagen hvor førskolebørn i hele landet synger sammen.

Årets tema er KROPPEN. Derfor synger vi sange og sanglege, der sætter fokus på kroppen og alt det, kroppen kan. Vi får besøg af Sara og Niels - to af Musikskolens dygtige musikpædagoger - så det bliver en rigtig festlig dag.

TILMELDING
Send en mail til bib.boer@albertslund.dk med institutionens navn, kontaktperson, mobilnummer, mailadresse, antal børn og deres alder.

For at så mange institutioner som muligt har mulighed for at deltage, beder vi jer melde børnene til i grupper af 10. I må gerne melde flere grupper til.

Hvornår: Torsdag den 8. september
Hvor: Biblioteket
Tidspunkt:
kl. 9.30-10.00 3-4-årige
kl. 10.30-11 5-6-årige
Antal: 40 børn per gang
Tilmeldingsfrist: 1. september.
I hører tilbage fra os umiddelbart efter fristen.