Morgensang på Albertslund Bibliotek

Af Tina
10.10.23
Fællesskab, sang og godt humør hver onsdag morgen.

Kom med til morgensang på Albertslund bibliotek og få den bedste start på dagen! Når vi synger sammen, opnår vi ikke kun en skøn melodi men også godt humør, overskud og en følelse af samhørighed. Det siger forskningen – og vores smilende ansigter. Så om du kan synge eller ej, er du hjertelig velkommen til at slutte dig til os. Vi sørger for, musikalsk akkompagnement, og selvfølgelig højt humør.

Morgensang
Hvor: Albertslund Bibliotek
Hvornår: Hver onsdag kl. 8.30 - 9.00

Bliv en del af morgensangsteamet! Elsker du musik og fællesskab? Vi søger frivillige sangværter, der vil være med til at gøre morgensang endnu bedre. Opgaverne inkluderer udvælgelse af sange, planlægning, og samarbejde med musikere. Kan du spille et instrument eller kender du nogen, der kan? Vi vil meget gerne høre fra dig! Skriv til os på: ppi@albertslund.dk eller rel@albertslund.dk - eller kom forbi biblioteket og hils på. Vi glæder os til at synge sammen med dig!