Julegaver fra hele landet

Af Anonym (ikke efterprøvet)
17.11.22
Julen er reddet :-D

For et par uger siden opdagede vi til vores skræk at ca en trediedel af børnebibliotekets julebøger havde været udsat for en alvorlig vandskade. Det var derfor en noget amputeret samling vi kunne hente op til jer fra magasinet.

Vi skrev ud til børnebibliotekerne i hele landet i vores nød, og spurgte om de mon ikke havde nogle julebøger til overs, som vi kunne arve. Og nu begynder julebøgerne at ankomme fra hele landet :-D Blandt bøgerne er uundværlige klassikere som Sven Nordqvists Nissemaskinen, Astrid Lindgrens julefortællinger, Kim Leines 'Drengen der drog nordpå med sin far for at finde julemanden' og mange andre titler, som ellers var gået tabt i vandmasserne.

Vi sender varme julehilsner fra Albertslund til landets børnebiblioteker, som har hjulpet med at bringe julestemningen tilbage til børn og voksne i Albertslund!