BIBI - Barselsklubarrangementer

Af Anonym (ikke efterprøvet)
26.03.22
Vi har både babybio og babymassage på programmet til barselsklubben

Babybio

Tirsdag den 29. marts har vi filmvisning af dokumentarfilmen Young Plato

BIBI barselsklub inviterer til babybio på Albertslund Bibliotek, hvor vi som en del af VESTEGNS:DOX viser den rørende dokumentarfilm Young Plato for alle byens forældre på barsel.

Filmvisningen foregår i et af bibliotekets lukkede lokaler med mere lys og mindre lyd end en almindelig biograf, så babyerne kan være med inde og lege. Hvis nogle børn sover, kan barnevognene stilles uden for lokalet med en babyalarm. Som sædvanlig vil der være kaffe/te.

Arrangementet er gratis med tilmelding - billetterne er pr barn

Babymassage

Tirsdag den 5. april kl 10 - 11 har vi babymassage ved Rikke-Lise Andersson

Nyd ro og nærvær med dit barn, når BIBI barselsklub inviterer til babymassage på biblioteket.

Forældre skal selv medbringe olie, håndklæde og en yogamåtte eller andet liggeunderlag.

Babymassagen er især henvendt babyer på 2-6 måneder, da ældre børn kan have svært ved at ligge stille – men alle er meget velkomne.

Gratis med tilmelding - kun børnene skal have billetter

Vi ses på biblioteket!