Lytteklubber

Elsker du musik? Holder du af at få udvidet din musikalske horisont? Så er en af vores lytteklubber eller lyttekreds lige noget for dig.

Biblioteket lægger hus til hele tre lytteklubber: DR Klub Klassisk, DR Klub Jazz, DR P6 Beat Klubben og en lyttekreds.

I lytteklubberne mødes vi om en række foredrag, og får sammen udvidet vores musikalske horisont i hyggelige omgivelser på biblioteket. Foredragene kan du finde og tilmelde dig her.
Har du lyst til at modtage nyhedsbreve fra en eller flere af lytteklubberne, kan du tilmelde dig ved at sende en mail til musikbibliotekar René Larsen på rel@albertslundbib.dk.

Lyttekredsen drives af musikglade albertslundere. Gruppen mødes en gang om måneden og beskæftiger sig i udgangspunktet med alle genrer lige fra klassisk og jazz til rock og blues. Det er helt frivilligt om man vil holde oplæg for de andre i kredsen eller blot deltage i snakken. Vil du vide mere og deltage lyttekredsen, kan du henvende dig til musikbibliotekar René Larsen på rel@albertslundbib.dk eller John Molin, der er kontaktperson i lyttekredsen, på molinlarsen@gmail.com.