For unge

Vil du gerne lave dine egne podcasts?

22.05.24
Hvis du har lyst til at lave din egne podcasts, møde andre unge, der også laver podcasts eller bare låne udstyret til det – så er vores nystartede Albertslund PodcastKLUB måske noget for dig!

Hver onsdag kl. 16-19 kan du møde op på Albertslund Bibliotek og låne vores podcast-udstyr og selv eller sammen med andre unge lave podcasts, lære udstyret at kende, få gode idéer til podcasts eller måske bare indspille den podcast, du har brygget på derhjemme.

Meryem Temiz, der selv har lavet en række podcasts og kender udstyret, er fast vært, så du kan få råd, tips og idéer af Meryem, hvis du har brug for det.

PodcastKLUBBEN er for alle unge. Det er lige meget om du er erfaren eller aldrig at har prøvet at optage før.

I løbet af året vil journalist Morten Runge og forfatter og dramatiker Jannie Schjødt Kold enkelte gange give ekstra inspiration og undervisning.

Du må tage dine venner med og du kan komme hver onsdag, men du kan også bare møde op en eller flere gange, hvis det passer dig bedst. Der er ingen tilmelding, men har du spørgsmål eller vil vide mere, så send en mail til Niels Offenberg på nof@albertslund.dk og følg med på bibliotekets hjemmeside.

PodcastKLUBBEN er støttet af Nordea-fonden.