Thomas Ulrik Larsen

Relationer i en grænseløs tid - Pink Floyd

10.04.24
Musikalsk foredrag af Thomas Ulrik Larsen

Mange kender følelsen, når relationer kommer for tæt på, og man bliver nødt til at trække foden til sig - eller barriere sig, for at bruge et udtryk i lighed med ”The Wall” fra 1979. Pink Floyd-kender; Thomas Ulrik Larsen giver med sit foredrag et bud på, hvad der rører sig i tiden og hvorfor musicalen ”Another Brick in the Wall, 5” taler lige ind i vores tid, hvor muren nok er erstattet af noget andet, men hvor mange skærmer sig fra at indgå i samfund og relationer af angst for at få knubs. Med Roger Waters’ barske tekster og temaet: selvbeskyttelse og selvisolation er der åbnet for en aften mere aktuelt end nogen sinde.

Thomas Ulrik Larsen er cand. mag i musikvidenskab og pædagogik med speciale i rockmusikanalyse og rock historie.

Gratis med tilmelding

Vi har teleslynge til rådighed for hørehæmmede ved vores arrangementer på biblioteket, forsamlingshusene og beboerhusene. Giv gerne besked på mail nof@albertslund.dk på forhånd eller giv besked til personalet, når du ankommer til arrangementet, så klarer vi det tekniske. Vil du gerne benytte teleslynge på et af de andre venues, så send en mail på nof@albertslund.dk så vi kan få udstyret sat op på forhånd.