Tilgængelighed på biblioteket

Læs om Albertslund Biblioteks adgangsforhold og tilgængelighed.

Albertslund Bibliotek er God Adgang mærket, og du kan læse mere om adgangsforholdene på hjemmesiden God adgang

Du kan også læse om tilgængelighed på vores hjemmeside.

Såfremt du i øvrigt har brug for assistance i forbindelse med dit besøg på biblioteket, anbefaler vi, at du henvender dig til personalet på dit bibliotek eller kontakter biblioteket online - se vores kontaktinfo på Kontakt Albertslund Bibliotek

Vi har teleslynge til rådighed for hørehæmmede ved vores arrangementer på biblioteket, forsamlingshusene og beboerhusene. Giv gerne besked på mail nof@albertslund.dk på forhånd eller giv besked til personalet, når du ankommer til arrangementet, så klarer vi det tekniske. Vil du gerne benytte teleslynge på et af de andre venues, så send en mail på nof@albertslund.dk så vi kan få udstyret sat op på forhånd.