eReolen

BIBLIOTEKERNES e-BØGER OG LYDBØGER PÅ NETTET

www.eREOLEN.dk er bibliotekernes e-bøger og lydbøger på nettet, som du kan bruge, når det passer dig. Det er gratis og helt lovligt at låne e-bøger og netlydbøger til din smartphone og tablet. e-Bøgerne kan læses ved at downloade eReolen som app.

OBS!
Enkelte forlag (Politikens Forlag, Peoples Press, Gad og Arnold Busck) har valgt ikke at stille deres e-bøger til rådighed på eReolen. Det er derfor desværre ikke muligt at hente e-bøger og netlydbøger fra disse forlag. Men Gyldendal og Modtryk er med igen på en foreløbig 1-årig kontrakt, foruden flere hundrede andre e-bogsforlag og et halvt hundrede netlydbogsforlag.

SÅDAN KOMMER DU I GANG
> Du skal være låner på Albertslund Bibliotek og bo i Albertslund Kommune
> Åbn siden www.ereolen.dk
> Find den titel du ønsker at låne
> Klik på LÅN og følg vejledningen

Du kan låne 3 e-bøger og 5 netlydbøger om måneden, og du har dem i 30 dage ad gangen.

Se eReolens vejledning til brug af app'en her