eReolen Global

Adgang
Login kræver bopæl i Albertslund
eReolen Global indeholder over 4000 engelske e-bøger og netlydbøger og tidsskrifter.

Der er titler både til børn, unge og voksne. Fra young adult til gode romaner, herunder krimier, fantasy, horror, science fiction og masser af spændende faglitteratur. Til børn er indholdet primært henvendt til aldersgruppen 10-13 år, men der kan også findes bøger til de mindste. Til de større børn og unge er der masser af young adult-serier.

Den tilhørende app hedder Libby. Den er udviklet af det amerikanske firma OverDrive og drives af dem. App'en findes både i App Store, Windows Store og Google Play.

Vær opmærksom på at ebøger, lydbøger og tidsskrifter kun kan streames fra eReolen Global. Du skal derfor have netforbindelse for at kunne læse og høre dem.

Du skal være medlem af Albertslund Bibliotek og være bosiddende i Albertslund Kommune for at kunne låne på eReolen Global via Albertslund Bibliotek.