Om dette arrangement

Target
For alle
Andet

Mino Talks: Ung i Albertslund - tager ordet!

01.09.22
Unge i Albertslund har en masse på hjerte, men får sjældent en platform, hvor de får muligheden for at råbe højt og få deres stemme hørt. Det ændres der på 1. september på Forbrændingen.

Du er hermed inviteret til Mino Talks d. 1. september kl. 17.30 på Forbrændingen, hvor en række seje minoritetsetniske unge fra Albertslund indtager scenen og griber mikrofonen for at dele deres personlige fortællinger og erfaringer - på egne præmisser!

Dette event sætter fokus på den lokale ungdom i Albertslund og Vestegnen, hvor særligt minoritetsetniske unge, iværksætterne og forskellige kunstnere kommer på scenen for at dele deres historier.

Identitet, drømme, diskrimination og ungdom er nogle af de mange emner, som vi kommer ind på til Mino Talks i Albertslund, og du vil få muligheden for også at stille spørgsmål til de fantastiske personer på scenen, samt dele dine tanker om, hvad det betyder for dig at være fra Vestegnen. Mino Danmark vil også gerne sætte rammerne for, at man selv kan være med til at lave fede events som det på Forbrændingen. Så kom på dagen og hør mere om, hvordan du selv kan være med til at stable det næste kultur-event op på Vestegnen!

Eventet slutter af med et brag af en fest, hvor en lokal musikstjerne fra Albertslund indtager scenen og giver en kæmpe koncert! Arrangementet er gratis og åbent for alle.

Der vil blive serveret drikkelse og lækre snacks, som kan nydes under arrangementet.

Arrangementet afholdes af Mino Danmark i samarbejde med Forbrændingen og Albertslund Bibliotek.

Tak til Albertslund Kommunes Kultur- og Fritidsudvalg for at gøre dette initiativ muligt.

Programmet vil løbende blive offentliggjort på Mino Danmarks sociale mediekanaler.